úterý 9. září 2014

Barevný podzim se Chanelem + kosmetické video Lisy Eldridge s českýma titulkama

Modelka na fotce je Vanessa Axente

Jestli máte podzimní depku, vím, co na ní bude fungovat. Podzimní kolekce od Chanel, která hýří veselýma barvama :)

(tuhle fotku jsem si vypůjčila z www.thebeautylookbook.com)
Na tuto kolekci jsem se už dívala v parfumérii a je opravdu nádherná. Tvářenky a lesky na rty jsou v krásných jemných barvách. 

Tvářenka Chanel Innocence je ve skutečnosti taková trochu korálová a vypadá velmi přirozeně. 

Hlavně se mi líbí lak na nehty odstín Atmosphere. Já si teda nehty na rukou nelakuji, ale s tímto bych si lakovala! :D K němu je taky udělaný lesk na rty, který se ovšem nezkoušela a ani po něm netoužím. Ale je velmi krásný.

Nejvíce se mi teda líbí tvářenka v odstínu Růžového ledovce :) Je to nádherná růžová se zlatým odleskem. Nad tou přemýšlím teda...


Stíny jsou vedené v zářivých barvách. Upřímně, žlutý odstín jsem nikdy na očích neměla a zajímalo by mě jestli by šel k mým modrým očím :D Musím vyzkoušet někdy...Jinak se mi ze stínů nejvíce líbí odstín 106 a 102.


Jako podzimní novinku představili pudrový make-up Vitalumiére, který obsahuje maličký kabuky štěteček. Tato novinka mě velmi láká, ale zároveň mě odrazuje cena, která je kolem 1900 Kč.

Ceny ostatních výrobků jsou zhruba v rozmezí 800 - 1300 Kč.


Tak a teď video s Lisou Eldridge s českýma titulkama, ve kterém představuje podzimní limitku. Musím říct, že překládat video je celkem fuška :D

Aby byly titulky vidět, musíte video otevřít na YouTube :)

A co se nejvíce líbí vám z podzimní kolekce? :)

2 komentáře:

  1. Velmi oceňuji video s českými titulky! :) A zaujaly mě určitě rtěnky a hlavně si brousím zuby na pudrový Vitalumiére make-up. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) rtěnku Coco Shine mám, kupovala jsem ji už před 2,5 roky, ale nejsem s ní teda moc spokojená, ale prý změnili od té doby složení, takže by to chtělo znovu ozkoušet :) ale odstíny v této kolekci jsou fakt krásné :)

      Vymazat

Šup sem s komentářem :)