sobota 13. září 2014

Dny Marianne 2014: Můj nakupovací zážitek + co jsem si všechno koupila



Jako každý rok jsem nemohla chybět na Dny Marianne, které jsou svátkem pro téměř každou ženu. Než vám ukážu, co jsem si koupila, svěřím se vám s celým nakupovacím zážitkem :) 

Na první nákup jsem jela do OC Šestky, které je někde u letiště. Jela jsem hlavně do Sephory a H&M, protože jsem předpokládala, že tam nechodí tolik lidí, bude tam klid a zboží nebude přebrané. To jsem se trefila. Lidí tak akorát, žádná tlačenice. Ale! Když jsem přišla do Sephory a ptala jsem se, kde mají jako stojan s YSL, tak mi paní řekla, že ho tam nevedou. Jsem myslela, že mě trefí šlak. Kvůli tomu jsem tam hlavně jela :D No ale nevadí, tak jsem si prošla alespoň obchody s oblečením.

Oblečení bylo ve všech obchodech super! Nepřebrané, měli ještě spoustu letních slev. V tomto Šestku doporučuji. Třeba v H&M měli slevy ještě na svetříky a tak, no a v Time Out měli zlevněnou půlku obchodu. Fakt tam bylo všechno, trička, tílka, sukně, šaty, halenky a to vše dokonce v normálních velikostech S-M.

Jak jsem skončila na Šestce, tak mě autobus odvezl na Dejvickou, odkud jsem jela na Václavák. Byla jsem v Douglasu v Debehemans, tam jsem chtěla kamarádce koupit tvářenku Bourjois, kterou měli ve slevě, ale všechny tam byly vykoupené! No bída! Zkoušela jsem to pak ještě v Douglasu na Příkopech, který jsem měla po cestě a tam pro jistotu už nebyla vůbec žádná :D Myslím, že by příště měli být lépe zásobovaní...

No a jak jsem došla do Palladia, tak jsem šla rovnou do Sephory, kam jsem zamířila rovnou ke stojanu s YSL a začala jsem si vybírat ten nový make-up, co jsem chtěla. Sephora byla samozřejmě narvaná k prasknutí, i když je známo, že před Dny Marianne zdražuje :D Mimochodem, make-up jsem chtěla koupit zrovna tam, protože slibovali dárek krásný elegantní kosmetický pouch, ale prdlajs! Byl to hnusný, malý, ušmudlaný kosmetický pouch a vůbec nevypadal jako na obrázku :D A aby toho nebylo málo, tak ke mě přišla prodavačka a sdělila mi, že make-up mají beznadějně vyprodaný :D zbyly jen super světlé a super tmavé odstíny :D Takže jsem poděkovala a šla ke konkurenci...

Když jsem došla do Marionnaud nikdo tam kromě mě nebyl a taky si mě tam nikdo nevšiml. Když jsem se už tvářila nervózně a významně jsem pokukovala po hloučku asi 6 prodavaček, které se tam vesele vybavovaly, tak si mě jedna všimla a teda se mě zeptala, co chci. Tak jsem ukázala na odstín make-upu, přihodila jsem k tomu lesk od YSL, abych dostala dárek a pak jsem si vzpomněla, že jsem vlastně ten kupon na tašku YSL vyhodila, protože jsem ho omylem vystřihla a myslela jsem si, že ho nebudu potřebovat. Ale slečna prodavačka byla hodná a věnovala mi svůj kupónek :D A taštičku už měli poslední...UFF, tak jsem nakonec úspěšně nakoupila až v Marionnaud.

Závěrem jsem si koupila zeleninovou šťávu z UGA a šla domů. V tramvaji jsem seděla naproti holčičce v kočárku, která na mě pořád mávala a říkala mi ahoj, tak jsem ji taky musela mávat. No a pak mi spadla taška s nákupem na zem a vysypala se. Toť celý zážitek :D

Takže co jsem si koupila?



Začnu s oblečením, ceny budu uvádět před slevou. V H&M jsem si koupila růžovou mikinku. Mám ráda takový ležérní styl a tahle je fakt příjemná. Mají ji ještě v černobílé a ve smetanové. Mikča je trochu pod zadek, takže se dá i legínům. Cena 349 Kč.

V H&M jsem si ještě vybrala pruhované tričko, které se bude hodit do školy. Je elastické a líbí se mi ty delší rukávy. 199 Kč.

V s´Oliver jsem koupila obyčejné bílé tričko, kterých není nikdo dost, 249 Kč. Šedé tričko má dlouhé rukávy a je z velmi příjemné bavlny. Time Out, cena 149 Kč. Jestli ještě chcete nakoupit na příští léto, tak vám doporučuji vyrazit tam. Mají tam fakt super věci a za levno.


V Zaře sice neměli slevy, ale musela jsem si jít koupit svou vysněnou bundičku, o které jsem psala minule. Je fakt příjemná a stála 1499 Kč.

A konečně kosmetika! 






V Douglass jsem se nechala přesvědčit a koupila jsem si transparentní pudr od Inglot. Sice jsem byla trochu zaskočena, když jsem zjistila, že musím koupit obal na pudr zvlášť, ale stejně jsem ho vzala. Prodavačka slibovala, že vydrží celý a že dělá dokonalou pleť a všechno bude zkrátka nádherné, když budete mít tento pudr, znáte to :D Cena byla za pudr samotný 450 Kč, za obal 150 Kč. Po slevě mě celá tato sranda vyšla na 480. To jde ne?

Dále jsem v Douglass koupila Biosilk na vlasy, který používám už několik let. Jestli jste ho ještě nevyzkoušeli, tak rozhodně musíte! Je to to nejlepší na konečky vlasů, co může být. Není mastný, krásně se vstřebá a konečky jsou po něm jako po stříhání. Cena za malou lahvičku 69 Kč. Já mám dlouhé vlasy a lahvička mi vydrží tak 3 měsíce.

V Lush konečně dostali Mask of Magnaminty, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tu samokonzervační. Už jsem ji měla na sobě a fakt je to úplně jiná konzistence. Taková jakoby medová a ani po 15 minutách nezaschne. Účinek, ale asi oslaben nebude. Cena 195 Kč. A jestli tuto masku neznáte, tak je to asi jediná maska na světě, která fakt ničí černé tečky :)

A hřeb večera na konec! Zbrusu nový make-up Fusion Ink od Yves Saint Laurent. Má to být převratný výrobek, tak ho vyzkouším a co nejdříve dám vědět! Od YSL jsem si ještě koupila lesk na rty, na který si brousím zuby už od jara :) Cena za makeup 1399 Kč, za lesk 799 Kč.

A co dárky?



Inu, s dárky jsem velmi spokojena :)

V Douglassu dávali masku na obličej Glam Glow a gelový lak Collistar. Já jsem si vybrala masku hydratační a voní jak Malibu! Lak už měli jenom tmavě rudý a je fakt nádherný, těším se až ho vyzkouším :) Pak jsem dostala ještě vzorek jakési pánské vůně. Nic zajímavého.

V Marrionnaud mi dali za nákup YSL krásnou černou taštičku. Je taková malá a roztomilá. Moc se mi líbí. A pak ještě k normálnímu nákupu krém na suché ruce. Ten už jsem vyzkoušela a je fakt super. Okamžitě se vsákl a je velmi příjemný. Ale moc nevoní teda.

A co vy? Napište, co vaše nákupy :)))




Žádné komentáře:

Okomentovat

Šup sem s komentářem :)