sobota 6. září 2014

Nejlepší rtěnky na světě? Yves Saint Laurent!


Jestli milujete rtěnky tak jako já, tak vám nesmí chybět v kosmetické výbavě alespon jedna od Yves Saint Laurena. Tyto rtěnky jsou bezkonkurenčně nejlepší jaké jsem kdy měla. Mám už celkem čtyři kousky a určitě svou výbavu rozšířím :) Už dlouho si dělám zálusk na nový lesk Gloss volupté v červeném odstínu 07. Tak snad na dny Marianne si ho už konečně koupím :)

Mezi mé neoblíbenější patří rozhodně ty z edice Shine. Mají krásné barvy a jsou fakt hydratační. Je to jako kdybyste si nanesli balzám na rty. Ještě k tomu náádherně voní. Prostě must must have! 


Tak teď k jednotlivým odstínům:

  1. Rouge Couture ods. 1  - Klasická červená, která víc červená snad být nemůže :) Rtěnka je velmi příjemná na rtech, nevysušuje, dlouho vydrží a neobtiskává se. Do Couture běžte když chcete výraznější odstín, který dlouho vydrží. Co se týče obalu, tak tento je jediný, co se mi odřel. Výhodou je, že hranatý tvar můžete krásně používat místo zrcátka. 

  2. Rouge Volupté odst. 32 - Klasika, kterou používá i Victoria Beckham :) Odstín je lososovo-růžový se jemnými zlatými třpytkami. Bohužel to na fotce není vidět. 32 byla zrovna jarní limitka, ale myslím, že v obchodě ještě je. Rtěnka je velmi hutná, udělá silný nános, který když přeženete vypadá nepřirozeně. Ale to se dá snadno regulovat. Tato jediná trochu rty vysušuje. 

  3. Rouge Shine ods. 15 - Můj neoblíbenější a taky nejpoužívanější. Odstín je velice světlounce lososový. Rtěnka je fakt velmi příjemná, balzámová. Až ji dopotřebuju (což bude za chvíli :/) tak si určitě půjdu pro novou.

  4. Rouge Shine ods. 19 - Moje druhá neoblíbenější a nejpoužívanější :) Odstín je fuchsiový a jde krásně vrstvit. Tento odstín prý navrhl sám Yves Saint Laurent. Navíc mi přijde, že má v sobě tak trochu stain, protože, když ji používám celý večer a pak ji odlíčím, stejně na rtech mám takový malinový nádech :)


Tyhle rtěnky jsou pro mě ty nejlepší, jaké jsem kdy měla. Cena je kolem 800 Kč, ale rozhodně se do nich vyplatí investovat. Rtěnky navíc mají krásný obal, který se rovná malému šperku. 

Dávám jim 10/10





2 komentáře:

  1. Krásné! :)) zrovna dneska jsem si četla o rtěnkách v katalogu Marionnaud parfumerie a velmi vážně o nějaké už uvažuji. Nikdy jsem rtěnky moc nepoužívala, jenom takové přirozenější růžové barvičky od Yves Rocher. Ale líbí se mi i odvážnější barvy a ráda se inspiruji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když nejsi zvyklá na klasické rtěnky, tak to je nejlepší do začátku právě ty Shine. Jsou fakt jako balzám a intenzitu barvy můžeš krásně regulovat :)

      Vymazat

Šup sem s komentářem :)