pondělí 8. září 2014

Chanel Les Beiges: Zázrak nebo obyčejný pudr?



O zázraku Les Beiges jste už stoprocentně slyšely a určitě některé z vás už ho mají ve své kosmetické taštičce.

Výrobce slibuje, že se vám tento pudr postará o super přirozenou pleť na které nebude vůbec poznat, že jste nějaký pudr použily. Zároveň má taky rozjasňovat a matovat dohromady. Jelikož já už jsem měla dva tyto pudry, tak můžu objektivně posoudit účinky.

Jelikož jsem si ho koupila dvakrát po sobě, tak je jasné, že jsem s tím prvním byla spokojená. Nicméně o druhého jsem si začínala všímat "much", které tento pudr má. Takže začneme:

1. Obal - na první pohled vypadá fakt hezky, ale jinak je to hrůůza! Zrcátko se od štětečku a pudru hrozně šmudlá, pak jsem se v něm ani neviděla. Prostě jestli chcete mít čistý zrcátko, tak musíte mít na pudru a na štětci ještě krytku.

Další chyba obalu je, že je hrozně chatrný, hlavně spoj mezi pudrem a zrcátkem. Když jsem měla první, něco se na něm ulomilo, ale víceméně držel. U druhého se mu pudr rozlomil na dvě části asi po dvou-třech měsících. A to jsem ho ani nenosila v kabelce! Měla jsem ho doma v krabičce a stejně se rozlomil. Tohle mi na pudru nejvíc vadí.

2. Štěteček - přiložený štěteček je super. Je měkký a skvěle se s ním pracuje. Ten z prvního pudru jsem si schovala a mám ho přiložený k pudru ze Sephory :)

3. Odstín - odstín mám úplně ten nejsvětlejší 10. Jinak dvacítka je taky dost světlá. Pudr samotný jsem nevyfotila, protože jsem to fotila zpětně a už byl vydřený :D

4. Účinek - pudr vypadá opravdu přirozeně. Na pleti není vidět a funguje trochu jako photoshop :) Prostě nevíte v čem ten rozdíl je, ale s ním vypadáte jaksi lépe. Myslím, že bude hodně dobrý pro zralou pleť, kterou trochu rozjasní. Donutila jsem mamku, aby si ho koupila a je s ním moc spokojená :)

Pokud se jedná o mě, tak je fakt super, když si ho dám ráno. Ale jak se začnu lesknout během dne, tak se můžu přepudrovat stokrát, ale stejně mám pocit, že se lesknu. Takže pro mastnou pleť asi nebude.

Naopak je pro mě skvělý, když si nechci dávat vůbec make-up a použiju jenom Les Beiges. Fakt udělá pěknou přirozenou pleť a vymaže lehké nedokonalosti. Když použijete normální pudr, tak to je poznat, u Les Beiges to nikdo nepozná.

5. Cena - cena je kolem 1400-1500. Já ho kupovala vždycky s nějakou slevou.


Pudr doporučuji těm, co nemají problém s mastnou pletí a chtějí opravdu něco, co na pleti skoro nebude vidět, ale trochu je to vylepší. Dále by mohli být spokojení i ti, co nepoužívají make-up, ale na holo taky nechtějí chodit a klasický pudr jim připadá nepřirozený. 
Vidíte ten rozdíl? Kromě světlejší pleti? :D

Proč si tento pudr už nejspíš nekoupím?

Inu, už chci vyzkoušet něco nového. Dělám si zálusk na pudr od YSL. Jinak se nemůžu přenést přes ten chatrný obal. Prostě když si koupím pudr skoro za 1500, tak od něho očekávám, že něco vydrží. Navíc, bych chtěla něco, co víc matuje.

Dávám mu 6/10

A co vy? Máte s Les Beiges zkušenosti? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Šup sem s komentářem :)