pondělí 22. září 2014

Recenze: Nový převratný make-up od Yves Saint Laurent Fusion Ink


Dneska se podíváme na tohoto vymazlence od Yves Saint Laurena. Make-up se dostal na trh tak před měsícem a je to každopádně největší novinka tohoto podzimu. I já jsem podlehla vábení a slibům, že to bude naprosto převratný výrobek a koupila si ho :) Po týdnu a něco testování už můžu shrnout první dojmy.



Fusionk Ink slibuje texturu podobnou inkoustu, která se vsákne do kůže a vydrží celý den. Má také inovativní aplikátor, kterým nanesete přesně tolik produktu kolik chcete. 

Předtím než jsem make-up koupila, tak jsem s řekla v Marrionaud o vzoreček. Nikdy bych si asi nekoupila make-up zcela naslepo. Vždy ho alespoň jednou vyzkouším "nenačisto". Takže jsem Fusionk Ink ozkoušela jsem ho, líbil se mi, tak jsem si ho na dny Marianne pořídila v plné parádě :)



A teď už konečně k hodnocení: 


1. Obal - Oba je nádherný, prostě klasický YSL. Lahvička je skleněná, těžká. Trošku mě ale zarazilo to, že se zlaté víčko musí nejdříve sundat a pak až odšroubovat. Je to celkem zbytečný proces, takže zlaté víčko spinká v krabičce :)

2. Odstín - ten mám BR 30 a velmi mi vyhovuje. Mějte na paměti, že makeupy od YSL se téměř vždy přizpůsobí pleti. Takže u této značky platí odstín sem odstín tam. Vzorek jsem měla o chlup tmavší a nepoznala jsem rozdíl.

3. Aplikátor - nový aplikátor je vážně super a skvěle se s ním pracuje. Jenom poďubkám místa, kde chci mít make-up, rozetřu a hotovo :D Akorát to asi nebude dvakrát superhygienický, ale když ho budete používat jenom vy a na čistou pleť, tak je to podle mě ok.

4. Produkt - samotný make-up je vážně skvělý! Opravdu plní to, co slibuje výrobce. Krásně se vsakuje do pleti, fakt jak inkoust a drží tam celý den. Dokonce i když se otřu kapesníkem, tak na něm ulpí akorát taková malá skvrnka, zatímco u jiných make-upů jsem měla celý kapesník oranžový :D

     S matujícím efektem to je takové rozporuplné. Záleží na tom, jakou máte pleť. Jestli se vám mastí, tak se prostě budete po čase lesknout i s tímto make-upem. Já ho používám ještě s transparentním pudrem od Inglotu (který je mimochodem úžasný!) a nelesknu se. Stačí se mi za den jednou-dvakrát přepudrovat.

    I když je make-up matující, tak i přesto vypadá velmi přirozeně. A vrstvit si můžete jak chcete :) Zakryje a přesto nikdo nepozná, že máte make-up. Takže v tomto ohledu Fusion Ink pracuje na jedničku.

5. Cena - cena je kolem 1300 korun a vzhledem k aplikátoru můžu předpokládat, že mi Fusion Ink vydrží aspoň rok :) Takže super :)



Komu doporučuji Fusion Ink?

Fusion Ink si určitě oblíbí ženy, které jsou celý den v jednom kole a potřebují, aby make-up prostě držel, ale aby jim neudělal masku či nebyl na pleti nepříjemný. Dále si myslím, že ho s kombinací s fixačním pudrem ocení i ženy s mastnější pletí. 

Naopak si myslím, že tento make-up není vhodný pro ženy se suchou pletí, protože by jim mohl zvýraznit suchá místa. 

Dávám mu 9/10.

Cara Delevingne je tváří podzimu YSL. Musím se přiznat, že při pohledu na kožené stíny zažívám zvláštní pocity. Ale ne! Nepotřebuju je! :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Šup sem s komentářem :)