neděle 7. září 2014

Podzimní wishlist: Na co si brousím kreditku?

Máme tu skoro podzim a s tím souvisí nové kousky do šatníku samozřejmě. Mimo to bývají na podzim různé akce (dny marianne, festival krásy) takže ostrouhat nesmí ani kosmetická krabička. Tady mám souhrn věcí na které si brousím zuby.

1. Lesk YSL Gloss Volupté od. 207 - tak ten si přeju už od jara, ale pořád jsem jeho koupi odkládala, ani nevím proč. V parfumerii jsem ho vyzkoušela asi stokrát a je fakt skvělý. Nelepí, krásně voní, dlouho vydrží. A ta barva! Cena je kolem 700 Kč.

2. Pudr YSL - Les Beiges mi už došel skoro, tak přemýšlím nad novým. A volba padla na YSL, protože se jejich produkty mám samé skvělé zkušenosti. Uvažuji nad tím, nebo tím sypkým. Tento bych zas mohla nosit v kabelce...Nemáte ho někdo?

3. Fusion Ink foundation - horká novinka od YSL. Make-up slibuje celodenní výdrž a přirozený vzhled. Jelikož jsem měla vzorek můžu potvrdit. Make-up vydržel celý den a vypadal fakt přirozeně a šel krásně vrstvit. Takže ten si určitě koupím. Cena kolem 1300 Kč.

4. Sypký pudr YSL - víceméně novinka YSL, zkoušela jsem ho v obchodě na ruku a byl táák neuvěřitelně jemňoučký. Fakt jsem potom měla ruku jak zadeček :D ale zas bych ho nemohla nosit sebou :-/

5. Šaty Zara - leopardí vzory mám moc ráda a tyhle šaty mě zaujaly. Jsou z takové naškrobené látky a ani nejsou moc drahé. Cena 799 Kč.

6. Vagabond boty Grace - minulý rok jsem si také koupila boty Vagabond a byly naprosto skvělé. Akorát byly ze semiše a já jsem nevěděla, že se na ně používá speciální kartáček :( používala jsem normální a zkrátka se mi odřely :( tak teď si chci koupit nové a rozhodně ne semišky!! Tyhle mě zaujaly, protože mají vevnitř i kožíšek. Nevýhodou u těchto bot je poměrně vysoká cena, ale za to pohodlí to stojí. Cena 2599 Kč.

7. Koženková bunda ze Zary - to nejlepší na konec! Tuhle bundičku jsem viděla v Zaře na Příkopech a úplně jsem se zamilovala! Je fakt hrozně příjemná a jak mi kožené bundy nesluší, tak tahle jo! Cena je překvapivě "jen" 1499 Kč.


Tak jsem se v bundičce i nafotila. Vzala jsem si pod to dlouhé šaty s obrovským výstřihem na zádech a jakési hadí lodičky :D Taková bunda se dá nosit ke všemu.


Šaty, co jsem měla na sobě. Velmi krásné, ale kvůli velkému výstřihu mi zboku odstávaly :( Přesně tak, jak odstávají té modelce :D Cena 1499 Kč.


3 komentáře:

  1. bundička ti skutočne pekne sedí!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) fakt je super, taková tenká, lehká fakt skvělá :)

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou perfektní, kup si je, i dkyž trochu odstávají, na boku se dá udělat jednoduchý záševek.

    OdpovědětVymazat

Šup sem s komentářem :)