čtvrtek 11. září 2014

Must have od Bourjois aneb tyto výrobky musíte vyzkoušet!


Francouzskou značku Bourjois jistě znáte a hodně vás má určitě od nich nějakou kosmetiku doma. Rozhodně nejznámější jsou jejich legendární tvářenky, které jsou, podle mě, ty nejlepší, jaké se dají v drogérii sehnat. Ale ani ostatní produkty od Bourjois by se rozhodně neměly přehlížet.

Jaké jsou teda moje must have šminky Bourjois?

1. Tonikum s vitamínem C -tohle tonikum je mým stálým parťákem v péči o pleť. Pleť zklidní, hydratuje a derivát vitamínu C vám rozzáří pleť. Navíc tonikum je vhodné pro všechny typy pleti a neobsahuje alkohol. Cena 119 Kč.

2. Tvářenky - tvářenky Bourjois jsou naprostá klasika, kterou prostě musíte mít! Tvářenky jsou moje nejoblíbenější a nejpoužívanější. Mám mnohem dražší a věhlasnější tvářenky, ale tyhle jsou u mě top! Vydrží téměř celý den (na konci dne už to není taková hitparáda, ale vzhledem k velikosti nosím tvářenku v kabelce:)) a fakt náádherně voní! Nedokážu tu vůni popsat, takže jí musíte očuchat naživo :D Navíc má vydrží věčnost, Rose d´Or používám už třetím rokem. Cena 289 Kč, na dny Marianne v Douglasu budou za 169 Kč!

3. Rtěnka Coco Rouge - Edice Rouge se Bourjois velmi povedla. Rtěnky jsou hydratační, skvěle pigmentované a drží na místě. Já mám odstín 17, což je krásná přirozená barva do jemně červena. Cena 289 Kč.

4. Rtěnka Shine - předchozí rtěnka je skvělá, ale edice Shine je naprosto dokonalá! Jsou to hydratační rtěnky s nádhernými odstíny, které navíc fakt drží. Hydratační účinek musím potvrdit. Mezi odstíny si navíc každá vybere ten svůj. Barva jde navíc krásně navrstvit.  Já mám 21 a moc se mi líbí 22. Jinak jsem se tehdy v parfumérii rozhodovala mezi touto rtěnkou a Addict od Diora a když jsem je zkoušela, nepoznala jsem mezi nimi rozdíl. I prodavačka mi potvrdila, že jsou kvalitně téměř stejné :D Cena 289 Kč.

5. Oční stíny - oční stíny Bourjois velmi doporučuji. Mají na výběr hrozně moc odstínů a produktu je navíc fakt hodně, vydrží vám tak dlouho. Stíny drží i bez báze, ale já raději pod ně používám moji oblíbenou bázi pod stíny od Artdeca. Cena stínů cca 290 Kč. Odstín 05 používám mimochodem i jako rozjasňovač :)

6. Make-up 123 - rozhodně nejlepší make-up z drogérie. Vypadá přirozeně, krytí je střední a vydrží opravdu celý den. Finish je matný, takže se bude hodit i na problematičtější pleť. Na pleti je příjemný, žádný pocit nánosu mít nebudete. Cena 399-425 Kč.

7. CC eye cream - tady jsem našla náhradu za předražený Touche Eclat pero od YSL. Korektor má gumový aplikátor s otáčivým dávkováním, takže vytlačíte přesně tolik produktu kolik potřebujete. CC cream je středně krycí a neleze do vrásek. Já ho používám pro dny, kdy nemám zrovna mega kruhy pod očima. Dávám ho kromě očí taky kolem nosu a někdy o kolem rtů. Trochu i rozjasňuje. Cena cca 280 Kč.

Zdroj: www.beautylab.nl

Nějakou z těchto rtěnek rozhodně musíte mít!

Zdroj: www.wispol.eu

Tvářenky od Bourjois jsou moje nejblíbenější. Mají nádherné odstíny a krásně voní.

Bourjois je prostě jedna z mých nejoblíbenějších značek, protože je velmi kvalitní a za dobrou. Navíc Bourjois vlastní Chanel, takže se říká, že se kosmetika Chanel a Bourjois vyrábí ve stejné továrně :)

Navíc na značku Bourjois bude 30 % sleva v Douglas!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Šup sem s komentářem :)